Standart PRO
Satın Alma Sonrası Bilgilendirme ve Yol Haritası X X
Lisans Kurulumu / Versiyon Güncelleme
(Uzaktan Canlı Bağlantı)
X
Autodesk Account Yönetimi X
Teknik Destek İletişim Kanalları Portal + E-Posta Portal + E-Posta + Telefon (Mesai Saatleri İçerisinde) +
Teams / AnyDesk Kanal Entegrasyonu
Teknik Destek SLA Süresi (6 Saat / Çalışma Saatleri)
Üreticiden Case ile Destek Talep Kapasitesi
Yerinde Teknik Destek (10+ Seat / Yılda 1 Kez)
Autodesk Teknik Workshoplar
(Autodesk Yenilikleri / Güncel Teknolojiler vs.)
Teknik Destek Paketleri
Ürün Kodu Açıklama
UN01-HZMT-STD UN01-HZMT-STD Unimedes Teknik Destek Standart Paket
UN02-HZMD-PRO UN02-HZMD-PRO Unimedes Teknik Destek Pro Paket
UN03-HZMT-EXTRA UN03-HZMT-EXTRA Unimedes Teknik Destek Ek Paket
Teklif Kapsamı Teklifimiz ilgili lisansların abonelik süresince geçerlidir.
Hizmet Kapsamı teknikdestek@unimedas.com.tr