3ds Max® profesyonel 3B modelleme, görüntü oluşturma ve animasyon yazılımı, geniş dünyalar ve birinci sınıf tasarımlar oluşturmanıza olanak tanır.
- Güçlü modelleme araçlarıyla ortamlara ve manzaralara hayat verin.
- Pratik doku ve gölgelendirme araçlarıyla ince ayrıntılara sahip tasarımlar ve aksesuarlar oluşturun.
- Tasarımlarda tam kontrolle profesyonel kalitede görüntüleri yineleyin ve üretin.
Neden 3ds Max kullanmalısınız?
- Kullanımı kolay araçlarla yaratıcılığınızı güçlendirin
- Tekrarlanması gereken, zaman alan görevleri otomatikleştirerek teslim tarihlerine uyun
Sanatçı dostu kullanıcı arayüzündeki araçlarla yaratıcılığınızı serbest bırakın
3ds Max ile yapabilecekleriniz
Güçlü araçlarla gerçekçi 3B tasarımlar oluşturun
Yüksek kaliteli görüntüler üretin
3Ds Max Özellikleri
Çokgen modelleme : Köşelere, kenarlara ve yüzlere dayalı geometriyle 3B dekorlar, araçlar ve karakterler oluşturun.
Prosedürel modelleme : Otomatik modellemeyi kullanarak şehir manzaraları, ormanlar ve manzaralar için karmaşık yüzeyleri hızla oluşturun.
Etkileşimli görüntü alanları : PBR malzemelerinin görselleştirme kalitesinde görüş alanı önizlemeleri ve kamera efektleriyle tasarım yinelemelerini azaltın.
Yüksek kalite malzemeler : Fiziksel Tabanlı Görselleştirme, Açık Gölgelendirme Dili ve Dokuya Gömme ile gerçekçi nesneler oluşturun.
Entegre Arnold görüntüleyici : 3ds Max için Arnold ile karmaşık sahneler ve tasarımlar oluşturun.
Çoklu dosya biçimi desteği : glTF, USD, FBX, CAD gibi dosya biçimleri ve daha fazlası için destek ile öğelerinizi kolayca paylaşın.
Ne zaman 3ds Max ve ne zaman Maya kullanmalısınız?
3ds Max ve Maya, dünya çapındaki kreatif stüdyolar tarafından animasyon, modelleme, görsel efektler ve görüntüleme için kullanılmaktadır.
Maya'nın modelleme, şekillendirme, düzeltme, arma ve canlandırma için sağlam araç setini kullanarak karmaşık karakterler ve göz kamaştırıcı efektler oluşturun. 3ds Max'in modelleme, tekstüre etme, gölgeleme, aydınlatma ve işleme için kullanımı kolay ve esnek araç setini kullanarak geniş dünyalar ve ayrıntılı aksesuarlar oluşturun.
Maya ve 3ds Max, Media & Entertainment Collection'ın bir parçası olarak sunulmaktadır. 3ds Max ayrıca Autodesk'in tüm endüstri koleksiyonlarında standart olarak gelir.
Yüksek kaliteli işleme
3ds Max'in yerleşik oluşturucusu Arnold, en karmaşık sahnelerinizin üstesinden gelebilir. Sezgisel kontrolleri kullanarak, hızlı bir şekilde yineleyin ve 3ds Max görünüm alanında nihai kaliteye yakın renderları görün.
Sezgisel doku ve gölgeleme
Zengin ahşap yüzeylerden yumuşak kumaşlara ve gür yeşilliklere kadar, tasarımlarınızı öne çıkaran malzeme kaplamaları, dokular ve gerçekçi aydınlatma ekley